marți, 3 mai 2011

musafirul...
























12 comentarii:

  1. Faine imagini!
    Eu cred că păsărelele știu când sunt dorite!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa musafiri sa tot primesti!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha! Ce cuminte a stat la sedinta foto! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am atâţia musafiri de ăştia că abia mai fac faţă cu curăţenia :D
    Acum, că am văzut cât de fotogenici pot fi, o să-i omenesc în continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @INCERTITUDINI:multumesc de vizita si te imbratisez cu drag
    @carmen:le asteptam cu mare drag venea in fiecare dimineata mai intai una si ciocanea in geam ciripea parca spunadu-mi buna dimineata apoi cat eu puneam mancarea isi chema si suratele...
    @Cătălin:mancarica...:)
    @Flyerboy:ma bucur ca iti place
    @Goda:bine ai venit sper sa revii si cu alte ocazii
    @Adrian Frăţilă:multumesc
    @arcadia:omeneste-i...merita...daca nu apareu o zi imi faceam griji pt ei...imi lipseau...

    RăspundețiȘtergere
  6. O tema mai veche a ta minunat continuata!

    V-ai inteles? Mai vine in vizita? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Uța vrăbiuța a trecut și pe la voi?
    Excelent ai prins-o!

    RăspundețiȘtergere
  8. AnDRAW:multumesc Andrei...vine in fiecare dimineata...
    se-cret:a trecut...

    RăspundețiȘtergere